Ohrozená dôstojnosť Tibora Gašpara

8. októbra 2012, pcolinsky, Nezaradené

„Domnievam sa tak, že verejnými vyhláseniami nepravdivých údajov došlo k ohrozeniu mojej dôstojnosti a vážnosti u spoluobčanov“ (Tibor Gašpar, prezident PZ )

zdroj: http://www.topky.sk/cl/100371/1326734/Vysmech-spravodlivosti–Jedinym-obvinenym-v-kauze-Gorila-moze-byt-organizator-protestov-

 

Toto ma naozaj pobavilo. O čo vlastne ide? 30.1.2012 som na tlačovej konferencii Protestu Gorila povedal toto: “ Sme rozhodnutí podať trestné oznámenie na bývalého riaditeľa Úradu boja proti korupcii Tibora Gašpara, za zneužitie právomoci verejného činiteľa a za marenie priebehu vyšetrovania.“ Následné bolo zaslané trestné oznámenie na Tibora Gašpara. Mnohí sa pýtajú, že na základe akých faktov. Je to jednoduché. Medializované informácie o spise gorila, vyhlásenia predstaviteľov SIS, výborov NR SR na kontrolu SIS, vyjadrenia poslancov NR SR a ďalších. Čiže na základe verejne dostupných informácií som podal trestné oznámenie pre podozrenie zo zneužitia právomoci verejného činiteľa. Ale obsah tohto oznámenia pána prezidenta PZ netrápi.Trápi ho jeho dôstojnosť a vážnosť v očiach spoluobčanov.

Tibor Gašpar na mňa podal trestné oznámenie za ohováranie a krivé obvinenie. Bol som vypovedať pred vyšetrovateľom, kde som mu vlastne len zopakoval obsah trestného oznámenia. Vyšetrovateľ danú vec odmietol. Prokuratúra však vrátila všetko spät vyšetrovateľovi a žiadala opätovné vypočutie. Tak som opäť vypovedal a zopakoval zhruba to isté ako predtým. Vyšetrovaťeľ po druhýkrát ma odmietol stíhať. Avšak  po druhýkrát to prokurátor zamietol a nariadil začatie stíhania vo veci. Takže pokiaľ to „dotiahnú úspešne“ do konca, pravdepodobne budem jediný obvinený v kauze Gorila. Paradoxne som bol jedným z organizátorov protestov. Toto vnímam osobne ako pomstu Tibora Gašpara a zároveň ako pomstu prokuratúry, keďže som pred časom mal „príjemnú“ výmenu názorov pred Generálnou prokuratúrou s kulinárskym priateľom Mariána K. a to Dobroslavom Trnkom. Príde mi to ako kopanie zdochýnajúceho koňa. Takže priatelia, dávajte si veľký pozor na koho a na čo podávate trestné oznámenia, pretože hrozí, že niekomu spôsobíte traumu z ujmy jeho dôstojnosti a vážnosti.

Tak ako sa štát správa ku mne, tak sa budem aj ja k predstaviteľom štátu.